vtwonen

Product strategie
Assumption mapping
Assumption testing
Product roadmapping
Jobs to be done (JTBD)
Customer journey mapping
Empathy mapping
Design sprints
Design thinking
Workshop facilitator
User experience (UX)
Double diamond
Card sorting
Tree testing
Task flows
User flows
UX research
Uability testing
Interviewing
A/B experimenten
Conversie optimalisatie (CRO)
User interface (UI)
Visual design
Interaction design
Informatie architectuur (IA)
Wireframing
Prototyping
Online (re)branding
Design systems
Micro-animaties
Documentatie
De canvas ad voor vtwonen
| Klant | vtwonen |
| Bureau | Sanoma Media |
| Jaar | 2017 |
| Rol | Interactive Designer |
| Design | visual designmockup |
Voor het testen van een nieuw product - de Canvas Ad - heeft Sanoma zijn eigen merk vtwonen ingezet als launching partner.
Bekijk hier de uiting op je mobiel of hieronder de video animatie die we gemaakt hebben om het product te demonstreren.
Het nieuwe product is gebaseerd op de Canvas Ad van Facebook met exact dezelfde specs. Hierdoor kunnen buyers de campagne direct bij Sanoma inzetten. Het product is modulair en je kan kiezen uit verschillende onderdelen zoals; een carrousel, content blok, panorama foto, video etc. De uiting wordt opgeroepen vanuit de halfpage banner en blijft in de omgeving van de app.
Targeting
Targeting kan ook op iemands interesse, naar aanleiding van internetpagina’s die een gebruiker heeft bezocht (behavioral targeting), de inhoud van de pagina die wordt bekeken (contextual targeting) of op het feit dat een bezoeker eerder op de site of app geweest is (retargeting).
Ook kan targeting worden toegepast op demografische gegevens zoals geslacht, leeftijd en sociale klasse dankzij profielen. Meer algemene vormen van targeting zijn iemands geografische locatie, apparaat, besturingssysteem, het tijdstip van de dag of dag van de week.
Measurement
Gedurende de gehele campagne kunnen we via het dashboard de resultaten (zo goed als) live volgen en tussentijds bijsturen om het gewenste resultaat te behalen. Het geeft ons interessante inzichten waaronder uitgeleverde impressies, de engagement, in screen time, stream starts, video views, locaties, swipes, clicks en natuurlijk de CTR.



